maandag 14 februari 2011

Laatste update voor vertrek

Even tussen de bedrijven door een laatste update voor ons vertrek.

Op het moment zit ik in de lunchpauze op mijn werk bij het bouwbedrijf het blog bij te werken.
Het is de laatste tijd zo'n gekkenhuis geweest dat er gewoonweg geen tijd was om nieuwe berichten te plaatsen en dat kan natuurlijk niet!!!! We hebben volgers en die willen lezen wat er allemaal gaande is.

De zenuwen voor de reis hebben zijn sporen nagelaten, tjonge jonge zeg!!
Met het schaamrood op de kaken moet ik bekennen dat ik gewoon nachtmerries over de reis heb gehad....
De droom begon al raar door het feit dat Hans en ik afzonderlijk naar Schiphol vertrokken (?!?!?????).
Ik wilde alvast inchecken (wat natuurlijk helemaal niet kan in mijn eentje!) maar goed in een droom is van alles mogelijk. Hans was nog (nota bene met de koffers!) onderweg naar Schiphol.
Bij de incheckbalie kwam ik er achter dat ik de paspoorten en de Esta-formulieren niet bij me had PANIEK... Hans gebeld dat hij onmiddelijk om moest keren om de papieren thuis op te halen.
Hans boos natuurlijk maar het was niet anders.
Hoe het uiteindelijk af is gelopen weet ik niet maar ik weet wel dat ik badend in het zweet wakker ben geworden en mijn dekbed letterlijk klam was van de zweet.
Leuk hoor zo'n reis naar Amerika, kan je nog even voor het werk de bedden gaan verschonen.......

De volgende dag gelijk even alles gechecked en werkelijk ALLES op volgorde gelegd, vooraan de paspoorten, dan de Esta-formulieren, dan de vliegtickets, daarna de voucher voor de huurauto en als laatste de reservering van het appartement inclusief routebeschrijving vanaf de luchthaven.
Pffffffff....... alles klopt!!!!

Voor de zekerheid nog even gebeld met USA funvacations om te checken of het allemaal wel goed gaat met de huurauto omdat we nu 's-middagd aankomen ipv 's-avonds, maar ook dat blijkt geen probleem omdat de auto's niet per dag maar per 24 uur verhuurd worden.
Dus ook hier geen hoofdbrekens meer over.

Zondag de koffers uit de schuur gehaald en ook deze staan op de laatste dingetjes na helemaal gevuld klaar.

Met de kids nog even alle kleding- en schoenmaten nagegaan, want ruilen is er natuurlijk niet bij. Wat foto's uitgeprint van de Uggs die we voor Marit (Dave zijn vriendin) mee moeten nemen en nu dus vol spanning afwachten tot woensdag.

Om 03.30 uur worden we opgehaald door Jessy die ons naar Schiphol gaat brengen. Vanuit Den Haag ben je binnen 45 minuten op Schiphol en we hoeven er pas om 05.00 uur te zijn maar na die vreselijke nachtmerrie durf ik geen risico te nemen.........

Het volgende bericht zal vanuit Amerika geplaatst gaan worden want ik loop op het moment als een kip zonder kop rond, hihi.

Tot slot nog even als antwoord op de reacties:

@Shamugirl2011
Bedankt voor de tips! De restaurants staan op ons lijstje.
Van de Outback en Ponderosa hadden we inderdaad al gehoord.

Groeten van Heidi en Hans

6 opmerkingen:

  1. Een heel goede reis, sit back relax and enjoy the flight (en de vakantie). Wacht op je update vanuit Florida.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zal best goed gaan, alvast een hele goede reis. We wachten op de eerste updates ..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het gaat vast goed met alles. Wij vonden het vorig jaar ook spannend, het ging allemaal prima.
    Een goede reis en alvast heel veel plezier gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De meeste dromen zijn bedrog......
    Het wordt vast een heerlijke vakantie. Jullie hebben er echt veel zin in dus dat komt helemaal goed. Goede reis en we zullen jullie belevenissen volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een suprgave reis gewenst en we hopen dat alles goedkomt....vast wel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het grote genieten gaat beginnen zodra je in het vliegtuig zit, let maar op.
    Ik ben benieuwd naar jullie verhalen en welke restaurants jullie gaan bezoeken.
    Ik wens jullie een goede reis en heel veel plezier.
    Groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen