dinsdag 1 maart 2011

Laatste dag alweer!!

Ohohoh wat gaat de tijd toch snel als je het naar je zin hebt.......

Toen ik vanmorgen om 8.00 uur uit bed kwam zat Hans al met een heerlijk bakkie in de tuin.
Ik schenk ook een beker koffie in en nét als ik richting de tuin loop komt Hans naar binnen, het begint te regenen. Het druppelt een beetje en het was voorspeld.
We zitten binnen op de bank lekker aan de koffie als de druppels steeds heviger neerkomen.
Een kwartier later is de regen omgeslagen in een complete hoosbui, tjonge jonge zelfs de régendruppels zijn BIG in Amerika!!!


In een poep en een zucht staat de parkeerplaats voor de deur vol water.


Ook ons tuintje moet eraan geloven, het matje met "wipe your paws" is doorweekt.


Wat zijn wíj blij dat we gisteren naar Aquatica zijn geweest en het niet hebben uitgesteld!!

Het is onze laatste dag vandaag en op deze manier kunnen we ons alvast voorbereiden op het weer in Nederland. Hoewel de temperatuur hier vandaag best aangenaam is.......

We gaan even ontbijten en vertrekken dan richting de Florida Mall om de UGG's voor Marit te halen die ze graag wil. Er is heel wat e-mail verkeer inclusief foto's aan vooraf gegaan voordat we de goede wisten te vinden. Marit had netjes 2 verschillende soorten uitgeprint maar de ene was helaas niet in haar kleur te krijgen en de ander weer niet in haar maat. Aangezien ik de UGG's zowiezo een hele toepasselijke naam vind, had ik écht geen idee welke ik dán mee zou moeten nemen, in mijn ogen zijn ze allemaal even ugly!! Maar goed, ik ben niet zo modebewust en ze schijnen ontzéttend lekker te lopen en daar gaat het om.

Onderweg moesten we écht voorzichtig rijden want het hoosde zó erg dat de ruitenwissers het bijna niet aankonden!


Ook nog even langs de M&M store en een schaaltje gehaald waaruit ik thuis mijn favoriete M&M's (peanut) kan graaien (ja echt waar, zó erg gaat het er bij mij soms aan toe!!).
Als we buiten komen schijnt het zonnetje al weer.

Op de terugweg (nog één keer dan) langs de Premium Outlets.......... Ohoh en onze koffers zitten al propvol. We nemen daar bij Starbucks een heerlijke frappuccino en lopen voor de laatste keer Ecko Unltd (voor Hans natuurlijk weer, en wij vrouwen hebben de naam!!!) en de Nike Store binnen. Voorlopig gaan we opnieuw met twee tassen (1 van Ecko en 1 van Nike) weer terug naar de auto.

Thuis trek ik voor de laatste keer mijn zwemkleding aan, het is warm en ik wil nog één keer lekker afkoelen in het zwembad. Hans checkt de e-mail. Na een uurtje gaan we richting huis, werken nog wat wasgoed weg en pakken de koffers nog verder in. Tot nu toe past het allemaal nét, nu nog de laatste restjes en dan maar hopen dat we binnen de gewichtslimiet zijn gebleven (hoewel ik er een hard hoofd in heb).

De laatste avond gaan we eten bij Boston Lobster Feast.



Hans heeft het hier al meerdere keren over gehad en nu gaan we er naartoe. Ik ben zelf gek op vis maar een kreeft- en krabliefhebster ben ik niet echt, volgens de folder hebben ze ook steaks en dergelijke.
Het is een "all you can eat" buffet vol met verschillende soorten vis en vooral schaaldieren.
Ik kan niet anders zeggen dan dat het er goed uit ziet, het smaakt ook heerlijk.
Hans heeft zijn eerste "lobster" op zijn bord






Jakkie...... wat is het toch een rot gezicht!!
Volgens Hans smaakt hij érg goed.
Het gekraak en gepeuter naar een stukje vlees is voor mij ook een reden om te bedanken voor de kreeft, om nog maar te zwijgen over die treurige oogjes.............









Ik hou het op de (gepelde) garnaaltjes, de zalm en tilapiafilet



Later nog lekker wat kipfilet en salade.












Na het eten gaan we richting het clubhouse om het blog bij te werken en de mail te checken.

Hans zit lekker buiten op het terras met de ipad en ik ben nog niet klaar met het weblog, of wat zie ik daar door het raam..............
Hans is doodleuk aan het "kledderen" met een of andere stoeipoes op schoot!!!



Ga straks gelijk proberen of we via internet alvast in kunnen checken voor onze vlucht.
Morgen gaan we om 18.22 uur vliegen richting Detroit en om 21.50 uur vertrekken we dan weer richting Amsterdam..............

Morgen het allerlaatste restje van ons reisverslag, snik............

Groetjes, Heidi & Hans

@ Monique:
Deze vakantie is inderdaad voorbij gevlógen!! Mede door het blog, de reacties erop en de tips hebben wij volop genoten van deze ónvergetelijke ervaring!

@ Martin, Richard en Linda:
Haha een Milka koe...... het zonnetje hakt er hier inderdaad nogal in!
Helaas, helaas, heb ik je tip over Five Guys Burger pas gelezen nádat we terug waren uit de Florida Mall. Misschien komen we er morgen nog een tegen en anders bewaren hem voor de volgende trip naar Florida, want terug komen we zéker!!

@ Twinmom:
Ja hé? De voorbereidingen lijken altijd een eeuwigheid te duren en als je er bent is het zó weer voorbij!

@ Desiree:
Leuk dat jullie zo hebben meegeleefd met onze (onvergetelijke) reis!!
We zijn in ieder geval voorbereid op de kou in Nederland.

@ Sonja:
Bedankt voor het "meegenieten" en de leuke reacties!!

5 opmerkingen:

  1. Jammer dat jullie laatste dag zo met regen moest beginnen. Gelukkig zijn jullie niet bij de pakken neer gaan zitten en hebben julli er weer een leuke dag van gemaakt.

    Wij hebben genoten van jullie vakantie belevenissen, en hopen dat er nog vele zullen volgen.

    Een goede reis terug naar het koude Nederland en bedankt voor het mee genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hebben we genoten van jullie verhalen!

    Misschien lezen jullie dit nog voor vertrek, maar op de weg naar Orlando Int. Airport zit ook een Five Guys.

    Ons vermoeden is bevestigd, jullie komen dus terug in Orlando.

    Tot de volgende keer (of misschien bij ons blog ;-))

    Goede terugreis.

    Groeten van Martin, Richard en Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor het leuke blog.
    Was één van de eerste dingen die ik deed met een bakkie naast de laptop.

    Goede reis terug en tot een volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bedankt dat ik mee mocht reizen! Ik wens je een veilige en snelle terugreis!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je leuke blog met jullie avonturen en leuke foto's. Grappig dat jullie al weten dat jullie weer terug willen, weer een Florida verslaafde erbij!
    Een goede reis en tot een volgende keer,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen